Vår kundtjänst via telefon är digital och hanteras av en AI-robot.

Vår kundtjänst via telefon är digital och hanteras av en AI-robot.

Om du behöver komma i kontakt med oss och samtalet av någon anledning inte fullföljs korrekt, kontakta din fastighetsvärd via direktnummer. Vi uppdaterar AI:t löpande och det blir mer intelligent allteftersom tiden går. Här kan du läsa mer om hur vår digitala kundtjänst fungerar. 

Hoppa till innehållet

Klotter

Vår ambition är att allt klotter som anmäls ska saneras inom 48 timmar efter inkommen felanmälan om väderomständigheterna så tillåter.

Är du hyresgäst hos oss ska du felanmäla klotter i vår kundportal eller ringa vår AI-kundtjänst.

Kundärenden

Klotter på andra fastigheter

Om du inte är hyresgäst hos oss eller ser klotter på fastigheter som inte tillhör oss kan du felanmäla via Huddinge kommuns app Felanmälan Huddinge eller genom att kontakta Huddinge servicecenter

Huddinge Servicecenter

Ladda ned appen Felanmälan Huddinge via App Store
Ladda ned appen Felanmälan Huddinge via Google Play

Publicerad:

Senast uppdaterad: