Alla inkommande telefonsamtal hanteras digitalt från och med onsdag den 10 februari 2021.

Alla inkommande telefonsamtal hanteras digitalt från och med onsdag den 10 februari 2021.

Här kan du läsa mer om hur vår AI-kundtjänst fungerar. Om du behöver komma i kontakt med oss och funktionerna i AI-kundtjänst av någon anledning inte fullföljs korrekt, kontakta din fastighetsvärd. Vi uppdaterar AI:t löpande och det blir mer intelligent allteftersom tiden går.

Hoppa till innehållet

Tillfällig felanmälan för bostadshyresgäster

2021-02-16
Under en tidsbegränsad period ska du som är bostadshyresgäst i en fastighet som förvaltas av oss göra felanmälan via 08-535 320 20.

Du som är hyresgäst i en bostad som hyrs via Huddinge kommun ska tillfälligt göra felanmälningar och beställning via 08-535 320 20. För akuta ärenden efter kontorstid och under helg, ring 08-535 322 07.

Du kan också använda vår kundportal.

Publicerad:

Senast uppdaterad: