Vår kundtjänst via telefon är digital och hanteras av en AI-robot.

Vår kundtjänst via telefon är digital och hanteras av en AI-robot.

Om du behöver komma i kontakt med oss och samtalet av någon anledning inte fullföljs korrekt, kontakta din fastighetsvärd via direktnummer. Vi uppdaterar AI:t löpande och det blir mer intelligent allteftersom tiden går. Här kan du läsa mer om hur vår digitala kundtjänst fungerar. 

Hoppa till innehållet

Uppdaterad kundportal ger ökad användarvänlighet

2021-09-27
Nu är vår kundportal både snyggare och mer användarvänlig. Dessutom har vi sett till att den möter ökade krav på tillgänglighet.
– Uppdateringen är en del av vårt arbete för att förenkla för våra kunder att kontakta oss, säger Lotta Zetterman, förvaltningsledare fastighetsnära IT.

Kundportalen 2048Px 3199 2
Tydligare design, ökad användarvänlighet och tillgänglighet i Huddinge Samhällsfastigheters uppdaterade kundportal.

En stor del av Huddinge Samhällsfastigheters kunder väljer att göra felanmälan och beställningar via webben.

– Därför är det här en både viktig och rolig lansering för oss. Den nya designen ger bättre användarvänlighet, med den bidrar också till att man känner igen sig oavsett vilken kanal man möter oss i, säger Theresia Bjuhr, kommunikationschef Huddinge Samhällsfastigheter.

Nästa steg: Fler funktioner

Nästa steg i företagets ständigt pågående utvecklingsarbete av kundportalen är tillgängliggörande av dokument.

– Syftet är att kunderna enkelt själva ska kunna ladda ner protokoll från myndighetsbesiktningar som OVK, SBA och driftronderingar, säger Lotta Zetterman, förvaltningsledare fastighetsnära IT.

Publicerad:

Senast uppdaterad: