Planerad uppdatering av vår kundportal samt leverantörsportal

Planerad uppdatering av vår kundportal samt leverantörsportal

Måndag den 7 december från kl 17.00 till och med onsdag den 9 december kl 07.30 sker en planerad uppdatering av vårt fastighetssystem. Vår kundportal samt leverantörsportal är inte tillgängliga under pågående arbete. 

Hoppa till innehållet

Digital nyckelhantering

Du som ska utföra ett jobb i någon av våra fastigheter hämtar och lämnar nycklar på Förrådsvägen 2 i Huddinge. Hanteringen sker via digitala nyckelskåp som du enkelt öppnar på egen hand med ID 06.

Läs gärna igenom frågor & svar innan du åker till oss. I receptionen tas du emot av vår humanoida robot Pepper som berättar var de digitala nyckelskåpen sitter.

Frågor & svar

(Klicka på frågan så rullar svaret ut)


  • Se till att du är registrerad!

    För att hämta och lämna nycklar behöver du vara registrerad som auktoriserad användare i vårt digitala nyckelhanteringssystem. Din chef ska anmäla dig. Är du underleverantör är det företaget du fått beställningen ifrån som ska anmäla dig.

    Du får två mejl från avsändare trakaweb@husf.tech som bekräftar när registreringen är genomförd. Spara koderna i dessa mejl. Det ena är ett användare-ID (6 siffror) som du ska använda när du använder det digitala nyckelskåpet första gången. Det andra är en pinkod (4 siffror) som du ska använda varje gång du hämtar eller lämnar en nyckel, tillsammans med ID 06.  


Publicerad:

Senast uppdaterad: