Hoppa till innehållet

Kundportal

Du ska alltid gå till husf.se på webben för att anmäla de serviceärenden som inte är akuta.

I vår kundportal kan du följa ärendets status. Där ser du också om dina kollegor har några
pågående ärenden hos oss. Använd ert gemensamma användarnamn och lösenord. Vid akuta fel, ring alltid 

Här hittar du en lättanvänd manual som steg-för-steg visar hur det går till att anmäla ett serviceärende i vår kundportal.

Ladda ner manual för kundportalen

Saknar du användarnamn?

Saknar du inloggningsuppgifter eller har frågor och synpunkter om vår kundportal, vänligen maila till info@husf.se eller kontakta din fastighetsvärd

Så här loggar du in/registrerar dig första gången 

Kommunal lokal

  1. Klicka på Logga in
  2. Fyll i det användarnamn som du har fått från oss (10 siffror/bokstäver). 
  3. Fyll i ett tillfälligt lösenord: husf123
  4. Klicka på Mina uppgifter och byt lösenord
  5. Se till att de i din verksamhet som gör felanmälningar, beställningar eller andra kundärenden  hos oss får tillgång till användarnamn och det lösenord du valt. Det är gemensamt.

Logga in

Kommersiell lokal

Du som hyr en kommersiell lokal kan även se hyresavier och detaljer från hyresavtalet i kundportalen. 

  1. Klicka på Logga in
  2. Fyll i ditt organisationsnummer
  3. Fyll i ett tillfälligt lösenord som du får från oss
  4. Klicka på Mina uppgifter och byt lösenord

Logga in

Publicerad:

Senast uppdaterad: