Hoppa till innehållet

Kakor på husf.se

Vi använder cookies för att din upplevelse av vår webbplats ska bli så bra som möjligt. Genom att besöka webbplatsen godkänner du detta.

Vad behöver du hjälp med?

Här hittar du kontaktuppgifter och annan praktisk information om Huddinge Samhällsfastigheter.

Kontakta Huddinge Samhällsfastigheter

08 - 535 320 10

info@husf.se

Besöksadress:

Förrådsvägen 2


141 46 Huddinge

Postadress:

Huddinge Samhällsfastigheter


Box 1143 


141 24 Huddinge

Vi har öppet:

Mån-tors 07.30-16.30

Fre 07.30-15.00
Lunchstängt mån-fre 11.30-12.30

Skicka faktura

E-fakturor:

Skickas till Creditflow som operatör.

Pappersfakturor:

Huddinge Samhällsfastigheter

c/o Azets Document Solutions AB

Box 398


737 26 Fagersta

Organisationsnummer:

556536-9666

Fakturamärkning:

Referensnummer (4 siffror) + arbetsordernummer (11 siffror).
Om arbetsorder från leverantörsportalen(7 siffror) finns, ska även detta anges.

 

Vanliga frågor

Här kan du läsa mer om parkering vid våra fastigheter.

Har du frågor? Skicka ett mejl till parkeringstillstand@husf.se

För fakturafrågor mejla ekonomi@husf.se

 

För frågor kring rekrytering och praktikplats, mejla hr@husf.se.

 

Här hittar du som är leverantör information om nycklar.

Har du frågor? Mejla nycklar@husf.se

 

När det blir plusgrader och snön smälter är det stor risk för vattensamlingar på gården och att brunnar blir igensatta. Anmäl då ett serviceärende i vår kundportal.

Under våren görs en samlad sandupptagning på samtliga fastigheter enligt ett schema.

Det beror lite på vad man upplever är felet. Känslan att det inte finns någon luft beror oftast på att det är för varmt inne. Likaså om man upplever att luften är väldigt torr, skruva då ner radiatorerna så kommer luften bli bättre. Många glömmer också att rengöra ventiler. Städning överlag påverkar. Är det dammigt i lokalen dammar ventilationen igen snabbare.