Planerat underhåll av kund- och leverantörportalen 7-8 juni

Planerat underhåll av kund- och leverantörportalen 7-8 juni

Onsdag den 7 juni kl 12.00 sker ett planerat underhåll av vårt fastighetssystem. Det innebär att du som är kund eller leverantör inte kan logga in. Arbetet beräknas vara klart senast nästkommande dag, torsdag den 8 juni kl 12:00. Felanmälan via telefon 08-535 320 10 tas emot som vanligt men registreras inte i systemet förrän uppdateringen är klar. Akuta ärenden påverkas inte. Tack för din förståelse!

Hoppa till innehållet

Hur kan vi hjälpa till?

Ali Mermer

Ali Mermer

Fastighetsvärd

Ali är ansvarig för lokalunderhåll och att felanmälningar och andra kundärenden blir åtgärdade. Han har till sin hjälp våra elektriker, drifttekniker, trädgårdsmästare och leverantörer.  

Kundportal

Vill du komma i kontakt med oss för att göra en felanmälan, beställning eller annat kundärende?

Det enklaste sättet är att använda vår kundportal. Då kan du följa ärendets status dygnet runt via webben. I vår kundportal ser du också om dina kollegor har några pågående kundärenden hos oss. Använd ert gemensamma användarnamn och lösenord.

Logga in

Eller ring vår digitala kundtjänt. Vid akuta ärenden, ring alltid.

...............................................

Så här loggar du in/registrerar dig första gången

Läs gärna Vanliga frågor och svar innan du kontaktar oss

Publicerad:

Senast uppdaterad: