Testskolan
Vill du anmäla ett serviceärende?
För att skapa ett serviceärende använder du vår kundportal. Där kan du följa ärendets status dygnet runt och se om dina kollegor har några pågående ärenden. Logga in med ert gemensamma användarnamn och lösenord.
Samordnat fastighetsteam
När du skickat in ett ärende ser våra kund- och förvaltningskoordinatorer till att det tas om hand av rätt person i ditt fastighetsteam. Alla våra lokaler har ett väl samordnat team bestående av förvaltare, fastighetstekniker, drifttekniker, utemiljötekniker och elektriker, rustade för att möta fastighetens behov och dina förväntningar. Vid behov kopplar vi även in olika specialister och stödfunktioner.
Hur kan vi hjälpa till?
Har du övergripande kund- och förvaltningsfrågor är det Martin du ska kontakta.
Om du har ett ärende som inte går att lägga in i kundportalen, eller om du är osäker på vem du ska kontakta, är du alltid välkommen att höra av dig till Julia eller Therese så hjälper de dig vidare.
Om du har ett ärende som inte går att lägga in i kundportalen, eller om du är osäker på vem du ska kontakta, är du alltid välkommen att höra av dig till Therese eller Julia så hjälper de dig vidare.
Publicerad:
Uppdaterad: